O autorce

by - února 02, 2017



Ve virtuálním světě vystupuju pod pseudonymem Kat. Jsem docela obyčejná pětadvacetiletá holka, napůl student a napůl pracující člověk, co odmítá dospět. Tak trochu snílek, žijící v cizích příbězích, ale většinu času v těch svých. Milovník knih, psaného slova, filmů na 35 mm páse a věčný čekatel na dopis z Bradavic. Jsem vášnivý vypravěč, ale i cestovatel toužící najít sebe sama a projet při tom celý svět.
Ale především jsem celým tělem a duší začínající autorka. Většina z Vás mě zná díky fanfiction trilogii ze světa Harryho Pottera Mé jméno, má krev. Začala jsem ji psát před jedenácti lety. Dala jsem do ní celé své srdce a pomalu se na ni učila autorsky vyrůst a najít svůj styl. Úspěšně jsem ji dokončila v závěru června 2017.
Můžete mě najít na facebookovém profilu a moje trilogie je dostupná na wattpadu
Mým dětským snem bylo stát se vypravěčkou příběhů. Rozhodla jsem si ten sen splnit tady a teď a pokud chcete, můžete mě při mé cestě sledovat.
Kat

You May Also Like

0 Comments