Mezi řádky, slovy a příběhy

by - února 02, 2017


Knihy jsou lidem tím, čím jsou perutě ptákům.
John Ruskin

Tenhle blog je moje skladiště nápadů, myšlenek, tužeb, nesplněných snů a bláznivých projektů. Nejsem si úplně jistá, proč se občas chovám tak impulzivně. Ale někdy ráno otevřete oči a uděláte první věc, která Vás napadne. Někdy jsou ty nápady skvělé - téměř před rokem jsem se rozhodla vrátit k psaní, které pět let leželo na dně šuplíku mého psacího stolu a všechny nápady jsem pečlivě pohřbila v koutku mysli. A teď jsem tady, po báječném roce stráveném se skvělými lidmi, a mám dojem, že je správný čas vykročit jiným směrem. Nevím, jestli je blog to správné označení, nevím ani, jestli umím vůbec blogovat. Co vím je, že si chci někam zálohovat všechny myšlenky, které se mi během procesu psaní honí hlavou a chci je s Vámi sdílet, protože si to zasloužíte a třeba někdo z Vás potřebuje taky nakopnout a dodat odvahu. Většina z Vás, co sem zavítají, jsou čtenáři mé fanfiction trilogie Mé jméno, má krev. Tenhle blog by měl pomoci mně, ale i Vám, překlenout posledních pár měsíců, než se příběh nadobro uzavře. Bude to zvláštní, bude to smutné, ale je třeba si připustit, že se blíží konec. Po jedenácti letech, které jsem v kouzelnickém světě strávila, se člověk loučí těžko. 
Ale chci jít dál - musím. Chci napsat vlastní knihu. Můj vlastní svět, mí vlastní hrdinové. Dlouho jsem se vymlouvala na to, že není ta správná chvíle, nejsem dostatečně zralá na psaní vlastní tvorby, nebo nemám pořádné nápady. Všechno jsou to jen výmluvy, protože se bojím udělat ten první krok kupředu. Mám toho dost, už mě nebaví čekat, už mě nebaví váhat. Protože když ne já, tak kdo? Když ne teď, tak kdy?
Prostřednictvím tohoto blogu chci zůstat v kontaktu se všemi svými čtenáři, kteří si moji tvorbu oblíbili možná i kvůli něčemu jinému, než kouzelnickému prostředí, které jsem si vypůjčila.

Co na blogu najdete?

  • Právě teď budu tyhle stránky zaplňovat svými postřehy ohledně psaní, na které jste zvyklí z mého facebookového profilu a rozvedu je do kratších či delších příspěvků.
  • Najdete zde novinky ze světa Mé jméno, má krev - stav mé práce, novinky o probíhajících korekturách a připravovaných e-knihách a nejnovější informace.
  • Do budoucna mám v plánu sepsat několik článků o tom, jak probíhá proces psaní, jak vzniká příběh, jak se vyvarovat začátečnickým chybám a podělit se o svoje zkušenosti.
  • Chci s Vámi také sdílet knihy, filmy, seriály, hudbu a jiné druhy umění, které mě při psaní inspirují.
  • Protože základem každého autora je především vášnivý čtenář, budu zde publikovat kratší recenze na knihy, které mě v poslední době oslovily.
  • Ale hlavně a především je tu tenhle blog od toho, abych sama sebe přinutila pracovat na vlastní knize!
Tímto Vás vítám mezi řádky, slovy a příběhy - ve světě Kat, která má příliš bujnou fantazii.


Za pomoc se zařizováním blogu a jeho grafickou podobou děkuji největšímu snílkovi ze všech. Děkuju, Lith. Bez tebe, by tohle místo bylo pořád prázdné! 




You May Also Like

0 Comments