Kontakt

by - února 04, 2017

Jsem od přírody velmi komunikativní tvor, takže mě neváhejte kontaktovat v jakékoliv záležitosti: od dotazů přes připomínky až k nutkavé potřebě si povídat o právech domácích skřítků.



Můj účet na wattpadu slouží primárně k publikaci Harry Potter fanfiction trilogie Mé jméno, má krev. Můžete mi tam ale psát zprávy a vzkazy, odpovídám na všechno, na co mě aplikace upozorní (občas umí být trochu zrádná).

Profil na facebooku je nejsnazší a nejrychlejší způsob, jak mě kontaktovat. Jsem online téměř denně, můžete mi poslat zprávu nebo se prohrabat mou zdí, kterou plním krátkými příspěvky o postupu mé práce, odkazy na tvorbu a jinými věcmi, co mě zrovna napadnou.

Psát mi můžete i na mailovou adresu mjmk@email.cz,  odezva na ní je však jednou za pár dnů. A samozřejmě mi můžete psát sem do komentářů.
Poslat mi můžete pochopitelně i sovu!

You May Also Like

2 Comments

  1. Sovu? Ok řekni kde bydlíš a já ti jí pošlu jestli teda dojde dnešní generace sov je nemožná (nejspíš všichni potomci Ronovy sovy) ;);):D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Sovu? Ok řekni kde bydlíš a já ti jí pošlu jestli teda dojde dnešní generace sov je nemožná (nejspíš všichni potomci Ronovy sovy) ;);):D:D

    OdpovědětVymazat