Je to jen číslo...

by - února 03, 2017




800.
800 lidí se vejde do Velké síně.
800 kč mě loni stály letenky do Londýna.
800 kč mi kdysi připadalo jako spousta peněz.
800 dnů zhruba trvalo moje magisterské studium.
800 mailů mi týdně plní schránku.
800 upozornění vyprodukuje aplikace wattpadu na mém telefonu klidně během pár dnů.
800 přečtení překračují všechny kapitoly.
800 lidí mě ale dnes na wattpadu také sleduje.
To je velké číslo. Obrovské číslo. Nepředstavitelné. Nevím jak taková skupina vlastně vypadá. Kolik zaplní místa?
Daleko víc mě však trápí otázka: skutečně všichni čtou? Vážně přišli na můj profil kvůli mojí tvorbě? Děsí mě to a nesmírně těší zároveň. Ještě to není ani rok, co jsem MJMK začala znovu publikovat. A najednou tohle. Jsem nesmírně dojatá a znovu přesvědčená, že to má nějaký smysl. Děkuju! Vážím si toho.

You May Also Like

2 Comments